Deze maand is onze vestiging in Gorinchem gestart met de training voor het nieuwe Volvo Personal Service concept. Direct contact met de Personal Service Technician en in duo’s werken aan uw Volvo. Onze medewerkers worden hier het komende half jaar in getraind. Het doel is om in juli 2020 het certificaat te behalen.
Wat betekent Volvo Personal Service voor u?
Zoals u van ons als Volvo-dealer mag verwachten, doen we er altijd alles aan om uw wensen en opdrachten zo goed mogelijk uit te voeren. Om precies te weten wat uw wensen op het gebied van onderhoud zijn, gaat er niets boven direct persoonlijk contact tussen u en de technicus. Dat is Volvo Personal Service. Hij is uw vaste aanspreekpunt, met hem regelt u de afspraak voor het onderhoud en bespreekt u wat er moet gebeuren. Vervolgens zorgt uw technicus er persoonlijk voor, dat wat is afgesproken ook precies wordt uitgevoerd.
Terwijl uw Volvo ‘onder behandeling’ is, kunt ontspannen een krantje lezen of wat werken in onze wachtruimte. Dit kost u minder tijd dan u misschien denkt, aangezien uw persoonlijke technicus altijd in een team van twee aan uw Volvo werkt. Is uw auto klaar dan licht uw technicus de verrichte werkzaamheden toe en geeft hij u desgewenst inzicht in de bijbehorende factuur. Natuurlijk staat hij ook daarna open voor uw vragen, hij is immers niet voor niets uw persoonlijke technicus.
In een later stadium gaat de Volvo Personal Service training gestart worden in onze andere vestigingen.
Uw tevredenheid, dáárom bieden wij u Volvo Personal Service.