Een klant- of gastgerichte houding, onderscheidend design en hoge kwaliteitseisen zijn voor zowel Restaurant Somm Uden en Vos Veghel belangrijk. Daarom hebben wij de handen ineengeslagen. U ontvangt bij aanschaf van een nieuwe Volvo in Veghel een waardecheque. Hiermee kunt u terecht in het culinaire restaurant van Somm.
Bram van Grinsven en Werner Croijmans van restaurant Somm uit Uden wachtten afgelopen week een echte verrassing in onze showroom in Veghel. Bedrijfsleider Stephan Taverne had hen uitgenodigd en onthulde daar twee splinternieuwe modellen Volvo XC40, subtiel voorzien van de bedrijfslogo’s van restaurant Somm en natuurlijk Volvo Dealer Vos. Daarmee zullen de enthousiaste restaurateurs zich de komende tijd met veel plezier opvallend op de weg begeven.
De verrassing was het gevolg van een leuke ‘deal’ die beide partijen met elkaar sloten. Kopers van een nieuwe Volvo krijgen bij Volvo dealer Vos in Veghel vanaf heden als dank voor de aankoop een waardecheque, die ze kunnen besteden bij restaurant Somm in Uden. Daarmee kunnen ze terecht in het culinaire restaurant van Somm. Volgens betrokkenen zijn er veel parallellen tussen beide bedrijven, bijvoorbeeld als het gaat om een klant- of gastgerichte houding, onderscheidend design en hoge kwaliteitseisen.
Somm Uden
Persoonlijk, gastvrij en van een gastronomisch hoog niveau, zo omschrijft maître-sommelier Bram van Grinsven restaurant Somm aan de Veghelsedijk in Uden. Net als zijn compagnon en chefkok Werner Croijmans is passie voor lekker eten en drinken de voornaamste drijfveer. Beiden hebben ervaring in toprestaurants met Michelin sterren. Maar imiddels staat ook Somm vermeld in de Michelingids en is het lid van de JRE, een Europese vereniging van de beste jonge restaurateurs die hun talent en passie voor gastronomie delen met gelijkgestemden. De keuken van Somm is internationaal, met als basis de klassieke Franse keuken.
Vos Volvo
Vos Autobedrijven is sinds 1968 Volvo dealer met vestigingen in Zaltbommel, Gorinchem, Oss en dus Veghel. Bij Vos komt ‘eerst de mens en dan de auto”. Stephan Taverne: "We kiezen voor een persoonlijke benadering, zien graag tevreden klanten en hebben hart voor de zaak. Wij ontwikkelen ons zowel met onze medewerkers als met onze klanten graag richting de toekomst. Onze showrooms en werkplaatsen zijn modern uitgerust, volledig in overeenstemming met de kwaliteit van het Zweedse merk. Duurzaamheid is hierbij voor ons een belangrijk item”.