Geen gedoe: een nieuwe Volvo XC40 net zo gemakkelijk als een mobiele telefoon

Geen gedoe: een nieuwe Volvo XC40 net zo gemakkelijk als een mobiele telefoon

Volvo introduceert samen met de nieuwe Volvo XC40 een unieke manier om een auto in eigendom te hebben: lidmaatschap van Care by Volvo. Dit maakt het eigendom net zo transparant als het bezit van een telefoon: er is een vast maandbedrag en de deelnemer krijgt iedere 24 maanden een nieuwe Volvo.

Na de bestelling kunnen klanten van Care by Volvo in hun nieuwe auto rijden zonder zich druk te maken over zaken die normaal bij autobezit komen kijken, zoals een aanbetaling, de verzekering, belasting en zaken die op het voorgaande invloed hebben, zoals leeftijd en woonplaats. Afhankelijk van de regio biedt Care by Volvo een reeks aanvullende diensten, zoals tanken, schoonmaken, haal-en-brengservice en aflevering in de auto van in webshops bestelde spullen. XC40-rijders behoren zelfs tot de eerste Volvo-kopers die hun auto via een nieuwe digitale sleuteltechnologie kunnen delen met familie en vrienden. 

Care by Volvo komt als eerste beschikbaar voor kopers van de XC40 in Zweden, Groot-Brittannië, Duitsland, Spanje, Italië, Noorwegen, Polen en Noord-Amerika. Andere markten volgen later. Volvo Car Nederland onderzoekt nog hoe en wanneer het Care by Volvo in Nederland implementeert.

Håkan Samuelsson, President en CEO: “Met Care by Volvo introduceren we een nieuwe vorm van autobezit. In een tijd waarin consumenten steeds meer wennen aan vaste en transparante (maand)bedragen voor allerlei diensten, kan het traditionele koopproces van een auto wellicht ingewikkeld over komen. Care by Volvo verandert dat.”

De nieuwe Volvo XC40 is het eerste model waarvoor het merk Care by Volvo aanbiedt. Care by Volvo is dan ook een concept dat zich met de tijd zal ontwikkelen en uitbreiden. “Met Care by Volvo bieden we kopers een overzichtelijke premium eigendomservaring. Het vaste maandelijkse bedrag is een op onze klanten gericht alternatief voor de traditionele manier van kopen of leasen. Tijd is voor veel van onze klanten kostbaar en met deze service zorgen we dat ze meer tijd overhouden. Hiermee maken we het leven van onze klanten makkelijker”, zegt Thomas Andersson, Vice President Care by Volvo van Volvo Cars.

Uw tevredenheid telt

Bij Vos Autobedrijven doen we er alles aan om uw rijgenot te optimaliseren. Bent u al een tevreden rijder in een van onze auto’s? Laat het dan weten via Google Reviews.

 

Deze website maakt gebruik van cookies.

Wij gebruiken cookies voor het bijhouden van statistieken, om gebruikersvoorkeuren op te slaan en voor marketingdoeleinden. Klik op details om te wijzigen welke cookies u wilt toestaan. Door op ‘Alles toestaan’ te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van alle cookies die omschreven staan in onze cookieverklaring.

Alles toestaan

Details

Onze website maakt gebruik van cookies. Hieronder kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Deze cookies worden gebruikt om de website te kunnen laten draaien en verzamelen nooit persoonsgegevens.

Deze cookies verzamelen anoniem gegevens zodat wij onze website kunnen optimaliseren.

Deze cookies onthouden informatie die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals uw taal of regio.

Deze cookies maken het mogelijk om embeds van andere platformen te tonen en worden gebruikt om gepersonaliseerde advertenties te tonen.